logo

KAKO DO NAS

Domačija Pr’ Gavedarjo je odlično izhodišče za izlete v Kranjski Gori in Julijskih Alp. Domačija se nahaja sredi vasi Podkoren pri Kranjski Gori v Zgornjesavski dolini. Dolino objema mogočno gorovje Karavank in Julijskih Alp, vendar je kljub temu zelo lahko dostopna. V pol ure lahko iz Kranjske Gore z avtomobilom dosežemo hitro cesto v Italiji (Trbiž/Tarvisio), Avstriji (Beljak/Villach) ali Sloveniji (Karavanški predor na Jesenicah ali iz smeri Ljubljane). Za lahek dostop poskrbijo tudi dobre avtobusne in železniške povezave, ljubljansko letališče Jožeta Pučnika pa je oddaljeno manj kot uro vožnje.

Podkoren leži dva kilometra iz Kranjske Gore, ob tromeji Italija-Avstrija-Slovenija, obdan z Julijskimi Alpami, Karavankami in Triglavskim narodnim parkom in je odlično izhodišče za izlete, tako po slovenski (Bled, Planica, Triglav ali čez Vršič v Trento k izviru Soče in naprej ob njenem toku v dolino), kot po avstrijski (koroška jezera in tamkajšnja termalna kopališča) in italijanski pokrajini (Višarje, Belopeška jezera).

• Z avtomobilom

iz Ljubljanske smeri:  V Sloveniji  pridemo do Podkorena po cesti iz Ljubljane, mimo Kranja, Jesenic in Kranjske Gore ter 1,5 kilometra za Kranjsko Goro zavijemo desno proti Avstriji in takoj levo v center vasi. Domačija Pr’ Gavedarjo je na vaškem trgu v Podkorenu, takoj pri vaški lipi.

iz Beljaka/Villach-Avstrija: Iz Avstrije pridemo iz smeri  Beljak (Villach) čez prelaz Korensko sedlo, zavijemo desno v center vasi. Če prihajamo skozi karavanški predor, zavijemo iz avtoceste takoj za mejnim prehodom proti Kranjski Gori ter 1,5 kilometra za Kranjsko Goro zavijemo desno proti Avstriji in takoj levo v center vasi. Domačija Pr’ Gavedarjo je na vaškem trgu, takoj pri vaški lipi.

iz Trbiža/Tarvisio-Italija: Iz Italije (Tarvisio) pridemo v Slovenijo čez nekdanji mejni prehod Rateče, v vasi Podkoren zavijemo levo v center. Domačija Pr’ Gavedarjo je v centru Podkorena na vaškem trgu, takoj pri vaški lipi.

• Z avtobusom

• S taksijem

Več informacij:

taksi in kombi prevozi

• Z vlakom

• Z letalom

Z letališča Jožeta Pučnika v Ljubljani do hostel Pr’ tatko in Podkorena mimo Kranjske Gore je 45 minut vožnje (69 km), z letališča v Celovcu (Avstrija) samo 40 minut in iz Trsta (Italija) še uro vožnje več.