logo

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja Hotela Pr’ Gavedarjo

Hotel Pr’Gavedarjo (v nadaljevanju hotel, Podkoren 72, 4280 Kranjska Gora) oddaja nastanitve v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja:

I. Sklenitev pogodbe
Pogodba je sklenjena, ko hotel prejme pisno naročilo stranke. S tem se smatra, da stranka v celoti sprejema Splošne pogoje poslovanja (SPP).

II. Storitve in cene
Hotel je dolžan imeti pripravljene sobe, ki jih je stranka rezervirala ter uresničiti dogovorjene storitve. Stranka se obveže, da plača dogovorjeno ceno za storitve, ki jih je izkoristila. Stranka nima pravice do dodatnih storitev, ki ji niso bile obljubljene oz. ki niso v hotelski ponudbi.
Vse cene na ceniku so v evrih in imajo vključen davek na dodano vrednost (DDV). Turistična taksa je dodatna plačilna postavka in zato ni vključena v ceno nočitve.

III. Posebne ponudbe

Posebne ponudbe (last minute, first minute, akcije in podobno)

Ponudbe, ki jih lahko štejemo kot posebne ponudbe, veljajo od dneva, ko so objavljene na spletni strani do dneva, ki je naveden kot konec akcijske ponudbe. Posebne ponudbe ne veljajo za rezervacije, ki so bile sklenjene pred nastankom ponudbe ali po preteku ponudbe. Ponudbe veljajo samo pod pogoji, navedenimi na spletni strani.

III. Zagotovitev in prevzem sobe ter pogoji bivanja
Hotel se potrudi, da pri rezervaciji sobe poskuša upoštevati strankine želje. Rezervirana soba je stranki na voljo med 14. in 18. uro na dan prihoda. Stranka ob prihodu prejme ključ sobe in ključ vhodnih vrat v objekt. Stranka je dolžna zaklepati vhodna vrata ob vsakem prihodu in izhodu v hotel. Zaradi higiene in varovanja tlakov je stranka dolžna pred vstopom v nadstropje, sezuvati čevlje v pritličju in se preobuti v copate oziroma v obuvala za notranjo rabo. Ob prihodu stranka prejme mapo, z vsemi potrebnimi informacijami, ki se tičejo bivanja v objektu, anketnim vprašalnikom, podatki za dostopanje do wi-fi, vizitko objekta in kontaktno številko ene hotelske osebe.
Na dan odhoda mora stranka do 10. ure zapustiti sobo in ključ oddati na recepciji. Če stranka ta čas prekorači in odide do 13. ure, lahko hotel od nje zahteva doplačilo 10 eur.
Zajtrk -8:00 do 10:00 ure. Zajtrk pred 8:00 ure le ob predhodnem dogovoru.
Pred odhodom zaposleni pregledajo sobo za morebitno nastalo škodo, ki jo lahko gostom zaračunajo.

IV. Plačilo
Vse storitve, ki še niso plačane, plača gost ob odhodu z gotovino. Ob prihodu stranka položi kavcijo 200 eur, ki se jo ob odhodu vrne, če škoda v/na objektu ni bila povzročena.
Plačilna sredstva: gotovina, predplačilo na trr ali na PayPall račun

V. Odstop stranke od pogodbe

Odpoved je potrebno opraviti v pisni obliki. Pogoji za preklic rezervacije:

  • Ob odpovedi več kot 7 dni pred prihodom se že plačani avans vrne, od avansa se odšteje stroške transakcije, bančne stroške in druge stroške, ki jih zaračunavajo posredniki (PayPal, PayMill,…)
  • Ob odpovedi manj kot 7 dni pred prihodom se zadrži 100 % že plačanega avansa.
  • Pri predčasnem odhodu je potrebno plačati 80 %  cene za preostale dni nočitve.
  • V primeru, da gost ne pride na dan začetka rezervacije do 18. ure in rezervacija ni bila odpovedana, se zaračunava 100% cene celotne rezervacije.

VI. Odstop hotela od pogodbe
Hotel ima pravico odstopiti od pogodbe, če določeni znesek ni bil plačan v dogovorjenem roku. Izjemoma sme hotel odstopiti od pogodbe tudi iz stvarno upravičenega razloga (npr. zaradi višje sile ali zaradi drugih okoliščin, za katere hotel ni odgovoren, ali pa zaradi zavajajočih oz. napačnih bistvenih podatkov, ki mu jih je posredovala stranka).

VII. Jamstvo hotela
Hotel jamči za svoje pogodbene obveznosti s skrbnostjo poštenega trgovca. Strankini zahtevki za odškodnino so izključeni (razen če gre za škodo, ki je nastala zaradi naklepnega ali zelo grobega kršenja pogodbene obveznosti). Če se pri hotelski storitvi pojavi motnja ali škoda, se bo hotel potrudil, da jo čimprej odpravi, stranka pa je dolžna prispevati k temu, da se motnja odpravi oz. da je škoda čim manjša. Za stvari, ki jih je stranka prinesla s seboj, jamči hotel v skladu z zakonskimi določili le v primeru, če je škoda povezana s kršitvijo dolžnosti s strani hotela. Hotel ne prevzema nobene odgovornosti za strankino vozilo, parkirano na parkirišču hotela, prav tako ne za njene stvari, shranjene v vozilu, razen če gre pri škodi za naklepno dejanje hotelskega osebja ali za posledico njegove velike malomarnosti. Hotel ne prevzema odgovornosti za predmete in storitve, ki si jih stranka naroči v hotel, razen če je bilo to s stranko osebno in pisno dogovorjeno (npr. prevzem vstopnice za koncert, če prevzem ni bil prej natančno dogovorjen).

VIII. Uporaba podatkov
Hotel vse pridobljene podatke o gostih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da gost s sprejemom ponudbe pristaja na uporabo teh podatkov tudi za namene statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. Če gost tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi ali naknadno sporoči na info@prgavedarjo.si.

IX. Sklepna določila
V vseh cenah iz ponudbe Hotela Pr’ Gavedarjo je vključen davek na dodano vrednost. V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno stvarno sodišče v Kranju.

Doplačila
• Minimalno število nočitev
Poletje
Minimalno bivanje:
- 4 noči v času 19.07. – 24.08. in 03.09. – 06.09.
- 3 noči v času od 21.06. – 18.07. in 25.08. – 03.09.
V primeru krajšega bivanja se zgoraj navedene cene zvišajo za 20 %.
Jesen
Minimalno bivanje:
- 2 noči v času 07.09. – 28.11.
V primeru krajšega bivanja se zgoraj navedene cene zvišajo za 20 %.

• Turistična taksa za odrasle 1,01 eur, za otroke (do 18. leta) pa 0,5 eur.
• Ob prekoračenja časa odhoda in odide do 13. ure, lahko hotel od nje zahteva doplačilo 10 eur.
• Nastala škoda se poravna iz predhodne kavcije (100 eur na kreditno kartico).
• Doplačilo za zajtrk za goste, ki bivajo v apartmaju, je 7 eur. Doplačilo za končno čiščenje je 20 eur.

Splošni pogoji poslovanja internetne trgovine Pr’ gavedarjo

Spletna trgovina Pr’ Gavedarjo upravlja Martina Gregori, dopolnilna dejavnost na kmetiji, Podkoren 72, 4280 Kranjska Gora (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja se nanašajo na delovanje spletne trgovine Pr’Gavedarjo, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja),
  2. kontaktne podatke (e-pošta, telefon),
  3. glavne značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi v spletni trgovini Pr’ Gavedarjo, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  6. cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano tudi, ali sta davek in stroški poštnine vključeni,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Vsi izdelki v ponudbi so dobavljivi v 14 dneh, če izdelka v tem roku ni dobavljiv, ne bo vključen v ponudbo, razen če je tako napisano ob izdelku ali ob naročilu izdelka. V primeru, da pride do napake in je artikel prikazan v spletni trgovini, vendar ni dobavljiv v 14 dneh, bo ponudnik kupca kontaktiral in mu ponudil možnost odstopa od naročila oz. alternativno rešitev.

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba prodajalne Pr’ Gavedarjo ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot redne cene in cene s popustom, kjer je naveden tudi popust. Redne cene so ponavadi priporočene maloprodajne cene proizvajalca ali uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Cena s popustom je cena, ki ima naveden odstotek in znesek popusta.

Ponudba artiklov v spletni trgovini Pr’ Gavedarjo velja do razprodaje zalog.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Načini plačila

V spletni trgovini je možno naročeno blago plačati na naslednje načine:

Plačilo z gotovino po povzetju

Plačilo po povzetju je možno zgolj v Sloveniji in za zneske nakupa do 400 EUR.

Dostavna služba (Pošta Slovenije ali drugi ponudnik poštnih storitev, s katero sodeluje ponudnik) lahko zaračuna dodatne stroške za posredovanje kupnine (vplačilo plačilnega naloga BN02), na kar ponudnik ne more vplivati.

Nakazilo na račun ponudnika

Podatke, potrebne za nakazilo, prejmete v e-pošti po oddaji naročila. Kupec lahko počaka na potrditev naročila po e-pošti in nakazilo izvede šele takrat. Ponudnik naročilo rezervira do prejetja denarja na bančni račun oz. najdlje 4 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več.

Ob nakupu ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene

Kupec bo ponudniku vedno plačal toliko kot znašajo cene v trenutku oddaje naročila, vključno s stroški pošiljanja oz. dostave. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi možnimi načini, pod navedenimi pogoji (glej odstavek o plačilu po povzetju).

Zaradi različnih razlogov se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa in status pošiljke

  1. Naročilo v obdelavi: najkasneje v enem dnevu po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljno obdelavo, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
  2. Naročilo potrjeno: o potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Blago poslano/pripravljeno za prevzem: ponudnik blago pripravi, odpošlje oz. pripravi za prevzem ter spremeni status naročila. O tem po elektronski pošti zopet obvesti kupca.

Našteta so le osnovna obvestila o poteku naročila in pošiljke. Ponudnik lahko obvesti kupca tudi o drugih vrstah statusa naročila. Prav tako ni nujno, da bodo obvestila o statusu prihajala v navedenem vrstnem redu ter, da bodo kupcu poslana vsa.

Dostava blaga

Vsako naročilo ponudnik obravnava na dan naročila ali najkasneje v treh delovnih dneh, blago pa bo ponudnik poslal/pripravil za prevzem najkasneje v treh dneh od potrditve naročila.

V primeru, da to iz kateregakoli razloga blago na prevzem ali pošiljanje ne bo pripravljeno, bo ponudnik kupca o tem obveščen pred ali takoj po potrditvi naročila, vsekakor pred potrditvijo le tega s strani ponudnika. Ponudnik si pridržuje pravico sam izbrati dostavno službo.

Cene dostave oz. pošiljanja se obračunajo ob oddaji naročila. V primerih, ko ponudnik ponuja brezplačno dostavo, to velja za vse stroške pošiljanja, ne pa tudi za morebitne stroške plačevanja, saj dostavne službe ob plačevanju po povzetju kupcu lahko zaračunajo dodatne stroške za posredovanje kupnine (vplačilo plačilnega naloga BN02).

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov: info@prgavedarjo.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (morebitni stroški poštnine). Prejeto blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Ponudnik vrne celotno kupnino, brez stroškov morebitne poštnine vračanja, najkasneje v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vračila zneskov vplačil vršimo na TRR kupca. Vračilo zneskov vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Vrnitev prejetega blaga podjetju, v roku za odstop od pogodbe (7 dni) brez posebnega sporočila o odstopu, se prav tako šteje za odstop od pogodbe (nakupa).

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je blago ali paket fizično poškodovano, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, naj paket zavrne in o tem obvesti prodajalca (na e-pošto info@prgavedarjo.si ). Če vam je poškodovan paket vseeno vročen, o tem prav tako obvestite prodajalca.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik zagotavlja, da bo osebne podatke kupcev obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval ali prodal tretji osebi – razen v primeru, ko ga k temu obvezuje zakon.

Pridobljene podatke bo ponudnik uporabljal le za:

  • nemoteno izvedbo nakupov,
  • izvedbo personalizacije,
  • statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev,
  • objavljanje primerne vsebine,
  • pošiljanje elektronskih novic (samo v primeru, da bo kupec to želel).

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, so vse fotografije simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

V primeru pritožbe bo ponudnik v petih delovnih dneh potrdil prejem le te ter sporočil kupcu kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam udobno in ugodno nakupovanje!

Domačija Pr’ Gavedarjo